Back on square one.

Då var man tillbaka på ruta ett igen. Det sket sig med jobbet, men det bryr mig inte så mycket. "Mer arbetslivserfarenhet och du är perfekt för jobbet!"  Jadajada. När jag kom dit fick jag veta att det bara var sommarvik, och var exakt stog det? 3 helkonstiga intervjuer och ett introduktionsprov, som jag förövrigt hade 7 poäng över medel :D Men en nyttig och lärorik dag, även om det var den mest jobbiga dag jag varit med om, rent psykiskt. Sitta och vänta, och vänta, gå in på en intervju, och sen vänta och vänta igen. Men, jag har iaf lärt mig att ett tåg som inte går enligt tidtabell, eller ett tåg som backar inte är ett tåg. Que?


Kommentarer
Postat av: Iddelin

Du behöver nödvändigtvis inte vara tillbaka på ruta ett, inte om du vågar ta steget och entra Norge with me ;)

2008-02-22 @ 09:24:32
URL: http://iidaa87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0