God morgon?

Än en gång vaknar jag sådär äckligt tidigt, 03.56, och kan inte för mitt liv somna om hur mycket jag än vrider och vänder på mig. Jag börjar verkligen fundera om nattjobb är värt pengarna, även om det bara är drygt 1 månad kvar. Jaja, idag är det iaf rekryteringsdag, och det är på G3, inte Sthlm som jag först trodde. I hela nio timmar ska man vara där, för "ett antal intervjuer samt ett skriftligt prov". Det känns inte alls drygt, jag lovar. Men om man ser det från the bright side, nu hinner jag iaf göra fransk manikyr och dona på lite.

Fingers crossed nu.. :)

Kommentarer
Postat av: Elles Mamma

Lycka till!

2008-02-19 @ 07:40:13
Postat av: Iddelin

Jag håller mina tummar för dig sweet :)

2008-02-19 @ 11:38:49
URL: http://iidaa87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0