Pinch me!

"Efter genomfört test kommer de kandidater som går vidare att bli kontaktade via telefon inom en vecka. De som inte går vidare får besked via mejl så snart urvalsprocessen är klar."
Nu har det gått exakt 2 veckor, och allt hopp var ute. Men för en halvtimme sen ringer det, och det är som förra gången ett 010 nummer. Denna gång en kvinnlig pamp ringer och berättar att det gick superbra för mig på testet, och dom vill att jag kommer ner till huvudstaden tillsammans med 5 andra. Inte mindre än 3 intervjuer skall genomgås mellan 08.00 - 17.00 19 februari! Jisses.


Kommentarer
Postat av: Iddelin

GRATTIS! Skoj för dig, hoppas att du får det också! Själv har jag minsann varit på Bergs gymnasium idag och diskuterat om att börja plugga upp ämnen ;)

2008-02-06 @ 15:39:35
URL: http://iidaa87.blogg.se
Postat av: Elles Mamma

Vad är det för något Du söker till? Jag, nyfiken, nära bara lite!

2008-02-07 @ 08:27:21
Postat av: Camelen

Ja de va en rolig kväll & kul att du ville va me!!=) Absolut att vi gör om den, hihi!!

2008-02-12 @ 21:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0