Urk.

På plats för en uppdatering tro? Idag, liksom igår mår jag som en överkörd gnu. Det här med att jobba ständig natt börjar sannerligen ta ut sin rätt. Jag som aldrig har huvudvärk har haft det konstant i 2 dagar. Hoppas det blir bättre efter att sovit en hel massa, vilket jag ska göra i helgen också.

Sen var det ju det här med Alla hjärtans dag också. Jag tycker inte om den här dagen. Visst är det väl fint att det finns en dag att fira kärleken på. Men jag tycker det blir så konstlat på något sätt. "Kom igen nu, nu ska vi fira att vi är kära!". Eller så är jag bara avundsjuk för att jag inte orkat fira ;) Något roligt var iaf att vi idag fick en inbjudan till bröllop mellan Marcus och Mira, Davids kusin och hans blivande fru :D 23 år är ju ganska tidigt för giftermål nuförtiden, och jag har bara vart på 2 bröllop tidigare, skoj! Jag upplyste D om att vigseldagen är på den dag jag och David varit tillsammans sammanlagt 3 år. Då la han sig under soffan, skakandes av rädsla och skrek: "Jag vill inte gifta mig!"


Föregående helg var riktigt skoj. Förfest hos Camilla och sen Christer Halvarsson på Mark Twain. Raz Amanaz me fräz is the shit!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0