Wo - o.

Veckorna bara flyger förbi, och tur är väl de för jag vill ha vår. Dessutom är det så ojämnt på parkeringen av all is så att man står helt snett, tina bortbortbort!
Idag va jag ner på stan en sväng och kikade. Köpte lite smink, hårgrejer, hårtork samt ett oljefilter. Det är fan dyrt att ha bil! Inte för att oljefiltret var dyrt (50 kr), men imorgon skall det inhandlas olja som kostar runt 400. Tur att man har världens snällaste gummipappa som fixar allt, det enda jag behöver göra är att köpa.
Nu längtas det enormt till nästa tisdag, roadtrip till Trondheim för att kika jobbmöjligheter. Jag hoppashoppashoppas det blir av, skulle vara så himla skoj! Hursomhelst ska det bli göttmooos att umgås lite med tösamajan Ida som jag saknat väldigt på sistone.
Men innan det blir det en tripp till huvudstaden för att kika på Perplutt, som är en jävel på piano! 10 år, och redan sjukt duktig, ska bli så skoj att se, och höra :)

image105


Ni har väl inte missat Volbeat nedan? Isf är ni dårar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0