I am going insane.

Det finns ett jobb, ett rackarns jobb som jag verkligen skulle vilja ha. Har sökt dit, och bara efter en dag ringde de upp, ställde massa frågor och lät faktiskt riktigt intresserade. Mitt cv funkade tydligen. Sen fick jag ett mail med en länk till arbetspsykologiskt test. Det var riktigt märkligt! Exempel på fråga:

Ett barn tappar sin glass på marken. Du plockar

A. Givetvis inte 
B. Troligtvis inte
C. Eventuellt
D.Troligtvis
E. Givetvis

upp glassen till barnet.

Liknande 30 frågor till, sen skicka in. Varje fråga var för mig, helt solklar.
Om man gick vidare till intervju skulle de höra av sig inom 7 dagar. Vi är på dag 6 nu. Så nu undrar jag, skulle inte ni också ha svarat A på den här frågan?

Kommentarer
Postat av: David

Finns bara 2 alternativ:
A: Tryck ner ungens ansikte i glassen så hårt att den aldrig tappar någon glass igen.
B: spöa ungens målsman så att denna kan läxa upp det lilla livet

2008-01-29 @ 23:27:43
URL: http://stalinskaya.blogg.se
Postat av: Elles Mamma

Of course!

2008-01-30 @ 09:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0