5 days to go.

Snart, så snart har jag semester! Ska bli så himla gött att bara vara. För det enda jag har planerat är en vecka uppe i Borgsjö med David. Sen skulle man ju ha hittat på något mer förstås, då det inte blev nå utland just nu. Siktar på en spontan semester, där man tar dagen som den kommer! Passar mig utmärkt då jag är så velig, och helst aldrig bestämmer mig förrän i sista sekund.

Nu är äntligen pärlan lagad - igen. Därmed blev det ännu en helg på Turingen, så skönt att vara hemma! Grillade i fredags och drack öl - somnade sedan framför tv:n. På lördagen var Valter på besök, och vi dansade mest hela dagen till Mora Träsk - Fader Abraham. Jäkla goknul de där alltså! Förövrigt så fyller han 2 år idag, och det har firats med tårta minsann!

Goder natter!

Kommentarer
Postat av: Den upptagna jäveln

Uppdatera nu stumpis. Jag vill ha läsning. /Upptagen Bingstabo (say no more).

2008-07-04 @ 00:44:20
Postat av: emslan

Å´n jeg gaur som en fisk, plask plask.

Godnatt sötfisk, tack för dansen & ma raukes pa fäviken :D

2008-07-13 @ 02:07:31
URL: http://lovikavantar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0