Sümmertime.

Exakt igår började ångesten. För när det blir juni, då är det sommar. Och på sommarn så ska man ju göra så  himla mycket hela tiden, att tiden inte räcker till. Och vips så står man där i början av september och undrar var sommarn tog vägen. Don´t get me wrong, jag älskar sommaren, men stressen gör att jag alltid får ångest. Nån som känner igen sig?

Bröllop i helgen, mycket fin, kort och enkel ceremoni, precis som de ville ha det. Så himla fina de var också! Glömde dock  kameran, så ska tigga åt mig några kort av Ingela tänkte jag. God mat, och roliga människor! Men när inte magen min hängde med i svängarna tackade jag för mig och for hem till mams och somnade redan vid 12. Trist, men vad ska man göra.

Konstig känsla jag har idag, vill helst bara sitta här hela dagen och inte prata med någon alls. Ändå är jag jävligt sällskapssjuk, knepigt. Måste vara pollen, haha!


Kommentarer
Postat av: ämma

jag känner exakt igen den där sommarångesten!! och inte blir det bättre för att man ska jobba hela sommaren heller.. visst, det blir pengar men hur ska man hinna med allt man vill göra??

hoppas allt är bra med dig! kramar

2008-06-05 @ 20:26:12
URL: http://emmakjellsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0