Va de inte sommar nu?

Ge mig sol och värme, ge mig brunbrända ben och grillat! Ge mig bacardi breezer, en solstol och strand! Ge mig pengar i överflöd och massor av kärlek! Wellowell, man ska väl inte klaga. Men som skrivet, denna sommarångest blir knappast bättre av att solen inte vill infinna sig nåt mer.

Föregående helg då.. Efter att skatteåterbäringen ramlat in knatade jag, Daniel och bror ner på hifi och köpte stereo och högtalare. Låter hyffsat bra, men de blir väl bättre när jag lägger till bas, slutsteg och ytterliggare 2 högtalare. På tal om bilen så jävlas den - igen.. Den läcker bromsvätska - igen. Nog om det.
Kikade på studenter och hade de gött. Värmen blev dock alltför påtaglig, och vi åkte hem till mig för lite förfriskningar. Satt på terassen hela kvällen lång och mådde gott, mycket trevligt! Gick sen ner på Österäng en sväng, men jag vet inte varför egentligen. De var roligare förr!
Fredagen satt vi även då nästan hela dagen på balkongen och surrade om allt möjligt, drack sambocca och blev fulla. Gick upp till park för att spela brännboll med en planka, och lekte "under hökens (löken) vingar kom". Jag somnade på soffan.
Lördag blev de först Gnås en sväng för lite lunch, göttans! Sen skjutsade David mig till Fåker där det var grillning på menyn, smarrigt! Samtalade med härligt folk, och sen var det dags att åka. Cyklade hem till Annas Daniel, men innan vi var framme skaffade jag sommarben. Japp, jag och Daniel kraschade, haha! Mot kvarna sen, och träffade många bekanta ansikten. Att det är så många som man inte träffat på länge som man träffar där, skoj! Men det är ju för mycket folk, tyvär. Trängsel är inte min grej. Liftade sen hem till Anna och Daniel där det bjöds på nattmacka, sen bums i säng.

De va min helg de. Nu ska vi se om jag kan få en pyss av min fotbollstokige D.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0