Jag vill inte vara så här.

Charlotte till Belgrad - jehopp. Bättre än de där tvillingarna iaf. Fast jag tycker vi skulle skickat Christer ändå, han är ju så go. ;)

Förövrigt håller jag på att bli helt galen på mig själv. Storyn är så, att det finns en person som jag stör mig på så ini. Denna människa är jag tvungen att träffa nästan varje dag, och det gör ju inte det hela bättre. Saken är den att jag försöker leva efter filosofin - behandla andra som du själv vill bli behandlad. Inte det lättaste när man bara får skit tillbaka, och det blev bevisat ikväll. Jag vill inte bry mig, men är så arg att det är det enda jag tänker på! Det är bara småsaker det handlar om, egentligen. Jag önskar att jag hade lite stake, så jag kunde säga vad jag känner, men jag kan bara inte. Hursomhelst planeras en hämnd som kommer ta form nästa vecka, och inom en snar framtid slipper jag se obehaget (haha, låter som jag planerar ett mord här). Så, skönt att få ur sig det.

Har haft en riktig slöhelg, med massa fet mat och glass. Hockey, fotboll och Greys Anatomy har stått på schemat. Måste ju vila upp sig inför kommande helg. Tors-Fre kommer att spenderas på Katrina med en bärs i högern. Lördag blir det finmiddag då Jesse fyller år (iofs på tidagen), söndag smörgåstårta, jummie :)

image120

Kom igen nu, hjälp mig att komma på en bra birthdaygift till gamlingen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0