Slutpåskat.

2 dagar har spenderats i Klövsjö - hos pappa, hos Göran och på puben. Mycket trevliga dagar får jag lov att påstå. Bilder slängs kanske upp imorgon, nu är jag alldeles för trött.

2 dagar har spenderats på Turingen, firat Jens 2 dagar i rad. Trevlig släktmiddag på lördagen, och kalas med bybor och andra på söndagen, som dock fick ett mindre trevlig slut. Men bålen var god, och Marcus spelade ypperligt.



Vad gör man när känslorna bara sköljer över en? När man verkligen inte vet vad man ska känna och hur man ska bete sig? När man bara vill stoppa alla känslor i en låda och ta fram dem när man orkar? För jag vet inte hur jag ska orka just nu.
När jag började blogga lovade jag mig själv att inte skriva så mycket om känslor och sånt dravel, men sanningen är den att det känns så mycket bättre att skriva av sig ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0