Ingen som helst lust.

Sorry för helkass uppdatering men har ingen lust att skriva helt enkelt. Konstigt, då jag är glad och gör saker mest hela tiden. Har iaf börjat röra på fläsket lite, varannan dag har jag satt på mig min nya dojor (tack mams än en gång!) och tagit mig en tur. Så skönt när man väl kommer ut, och jag känner redan att jag börjar bli piggare och må bättre! Har också försökt äta lite nyttigare på veckorna iaf, helgen måste man få svulla :) Dock var vi tvugna att prova Max idag, och det var ju inte helt fel!
På lördag blir det bröllop i Sundsvall, ska bli skitskoj! Hoppas på samma fina väder som varit de senaste dagarna! Samma dag har jag och David varit tillsammans sammanlagt 3 år, lång tid de..

Aja, jobbet kallar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0