Alltid är det något.

Besiktning på Mazdan igår, och det gick såklart inte bra. Jaja, antar det är sånt man får ta när man har en gammal bil. Tröstades iaf av mamma som bjöd på mongolisk på eastern, och jag tror jag aldrig ätit så mycket :)
Sen har mobilen sagt upp sig. Det går ofta inte att svara när någon ringer eller ringa, och sms får man hålla på en evighet för att få iväg. Ingen hejd på eländet, haha.


Riktigt rolig helg! Fredag med Ellinor och Svemarkstöserna, först pizza och dricka, sen Dryparn. Röjde på, och träffade många härliga gamla godingar. När jag dock fick för mig att shotta snurrade det till ordentligt uppe i hjärnbalken, och jag fick med mig en jacka hem som jag inte vet vems det är. Tokigt det kan bli.

På lördag var fest uppe på Villa. Emelie skulle firas myndig, och det med bravur! Mat i mängder, vin och ett oerhört gott humör hos de flesta fick det att bli en kanonkväll! Det dansades på bron, det kramades överallt och här och där var det djupa diskutioner om allt mellan himmel och jord. Avrundade kvällen med att prata om tro, och jäklar vad smart man kan vara runt 2 på natten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0