Ett desperat rop på hjälp.

Kvinnfolk, hör opp! Jag ber om råd hur jag skall göra med min karl. Ni förstår, han lyssnar inte på mig. Nej, han bara ignorerar mig, och jag känner att jag tappar mer och mer kontroll varje sekund. Saken är den att han beställt snus som man gör själv. Denna byggsats kom idag, och detta ska tillredas i köket. I mitt kök! I 24 timmar! Jag ber honom att vänta till helgen, då jag inte kommer vara hemma, men icke. Nu puttras det för fullt i köket, och inte nog med det - det stinker! Så, har ni nåt tips på hur man får fason på pojken? Är slaget redan över? Kanske jag ska skicka honom på uppfostringsanstalt?



Kommentarer
Postat av: chefen

jadu.. kanske ska visa lite intresse i köket så kanske han låter bli att besudla det

2008-09-10 @ 18:27:59
Postat av: Din fruga Ellinor

Jag har samma problem och det kommer nog aldrig gå att lösa. Har försökt var dag i snart ett år! Och det är inte bara det, han är helt enkelt ett stort jävla pain in the ass, det säger jag också till han varje dag :D.

2008-09-10 @ 19:41:24
URL: http://elliiicious.blogg.se/
Postat av: Elles mamma

va f-n tillverka snus!!! se till att han slutar och du oxå (om Du nu snusar alltså)!

2008-09-11 @ 08:39:44
Postat av: Ingela

Finns bara ett och göra. Tillsätt en tesked arsenik och jordgubbssylt i hopkoket så ska du nog få slut på eländet. Men effekten är tyvärr oåterkallerligt. Så det kanske inte var någon bra lösning ändå...

2008-09-14 @ 18:32:16
URL: http://ingelameandnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0