Crazy coconut.

Helt galen påskhelg, och hur rolig som helst! Klövsjö torsdag fredag, Skalet lördag, hemmafest Klövsjö söndag och slutligen Huskey på måndagen. Allt i en härlig blandning av härliga människor! Orkar inte skriva om varje dag, så ni får nöja er med detta. Och att det är gööööött att basta mitt i natta!

Igår åkte jag bräda för första gången i vinter. Dumheter att man aldrig tar sig iväg.. Men riktigt skoj va det, även om pisterna kunde ha varit betydligt bättre. Ramlade gjorde jag inte heller, även om det var jäkligt nära några gånger. Tack Ida för en härlig dag på fjället!

På kvällskvisten fick jag träffa liten Leon, men han bara sov den lille rackaren.. Hoppas man får komma dit något mer när han är lite mer vaken. Söt som socker var han iaf! Fikade te, kollade det okända samt bläddrade i kataloger för att hitta något hotell. Inget bestämt ännu dock. Svensta en sväng för att hälsa på Ida, sen hem och somnade nog innan jag lagt huvudet på kudden tror jag.

Jesse James har lagat min bil! Han trodde att han behövde en ny stötdämpare fram också, men tydligen går den hyfsat bra nu, yeeey! Äntligen slipper jag kassettband och dåligt ljud!


Nu ska jag snart till stan, kolla efter doppresent till lilla Tyra som döps på lördag. Tips mottages gärna!



Snart är det forum minsann, jag längtar! :D På bilden gestaltas en fröken Haraldsson och en kusin Det.

Kommentarer
Postat av: Göring

Men soph sluta va en Crazy coconut och uppdatera lite va? :P

2009-04-22 @ 17:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0