Lugnet före stormen.

Igår tänkte jag och Ellinoret att vi skulle bli bruna. I brist på solduschar köpte vi varsin solsprayburk. Yes, nu ska vi bli bruna, tänkte vi. Jesse James hjälpte mig igår med att applicera, och det kändes som det blev jämnt och så. Vaknade 5 i natt, gick upp och tittade i spegeln, det såg bra ut tyckte jag. Men ack så jag bedrog mig, ty när morgonstrålar strålar från fönstret ser jag hur hemskt det faktiskt ser ut. Idag skulle man kunna missta mig för en leopard med gulsot. Kul. Ellinor tar med sig peeling, jag håller tummar.

Nu ska jag gå upp, packa det sista, sen kör vi grappar!


Kommentarer
Postat av: Henrik

Aj då, det var ju trist det där med solsprayen. Har du nån bild på leoparden ? ;-)

2009-04-23 @ 22:47:05
Postat av: Sofia

Aj,aj... Jag har också funderat på att fuska lite men är alltför rädd för leopardvarningen!

2009-04-26 @ 07:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0