Of to the hufudstad.

Yes Sir, om cirkus 2 timmar är vi på väg till Ånge för att hoppa på tåget mot Stockholm. Imorgon nalkas 70-tals party, ska bli så roligt! Min utstyrsel består av ett par rosamönstrade byxor och ett par fula, vita stövlar. Upptill har jag inget passande, därför blir det lite kik imorgon om man hittar något. Ska också kolla efter ett par passande pilotglajjor. Hippie rakt av.

Inatt trodde jag helt seriöst att jag skulle dö för någon sekund. Vaknar av världens smäll, och i några sekunder var jag säker på att nån sköt i mitt rum. Inser att det nog inte är troligt, sätter mig upp och börjar kika runt efter vad som kan vara orsaken till smällen. I en lång minut kikar jag runt, helt vettskrämd, innan jag inser att en sträng från gitarren har smullit av. Hur ofta händer det, bara sådär? Jaja, lever gör jag iaf.


Peace!

Kommentarer
Postat av: Görel the former co-worker

Vilken tur att du lever! för att death by guitarr sträng hade inte varit kul =)

2009-04-04 @ 18:39:23
URL: http://lgzakrisonics.blogg.se/
Postat av: Henrik

Haha vad kul med 70-talsparty, hoppas du har några bilder på utstyrseln också :-)

2009-04-06 @ 17:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0