Piiiz.

Vad är det med min hyyyd? Utan mjölk, och ändå alldeles torr och kli-ig, vad händer? I blame the cheese. Det har blivit en hel del skivor idag, jojomensan.

Strosat på stan idag en hel massa. Alldeles onödigt egentligen, men trevligt ändå. Dammsugarpåsar och bäskläder var det enda jag fick med mig. Också en hög med resekataloger. En sväng på glasbanken för påskproviant, och en sväng på Fresks för 2 toastolar. Alltid bra att ha 2 toastolar i bilen, vetni. Sladdade sen vidare till Aron för att gosa liten och ge en rätt försenad present. Där bjöds det på räkor och massa götta, yum! Vidare till dollar för diverse småprylar, och slutligen macken i Rätan. Konstaterade då att jag hatar mitt helvete till bil, och att jag inom kort kommer sälja aset. Bud?


Twilight nu, för 4:dje gången. Underbara film.




Kommentarer
Postat av: Elles mamma

Underbar bild!

2009-04-09 @ 10:23:09
Postat av: mira

haha nice outfit!

2009-04-09 @ 13:25:11
URL: http://perhede.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du var bara bäst

kramiz Mor

2009-04-10 @ 00:14:06
Postat av: Henrik

Snyggt! Du ser bra ut i vilka kläder som helst ;-)

2009-04-10 @ 16:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0