Neudu.

Tänker inte skriva ett ord om hur dålig jag är på att uppdatera. Däremot har jag ett löfte till mig själv, och det är att skriva minst ett inlägg om dagen i en vecka. Fjuttigt? Kanske, men en början iaf. Och vilken underbar fredag att börja på!
Albinat 3 dagar den här veckan. Förjefla härligt är det kan ni tro! När jag blir stor, då ska jag också ha en båt. Fast inte så stor, och så ska den gå fort. Så fort att man kan åka vattenskidor efter. För det är en av mina många talanger.
Efter dessa underbara dagar ute till havs börjar jag mer och mer se ut som en kräfta. Ungersk olja är bra skit, fast kanske inte om man är ute på sjön en hel lång dag. Nåväl, nog om det.

Ikväll blir det förhoppningsvis country, om man får tag i nån chaufför vill säga. 

Jag avslutar med att säga skål - och att jag just nu älskar det ansvarslösa livet! 



Såhär såg man ut på countryn för 3 år sedan. Jisses vad tiden går! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0