Pukfest pukfest hela dan.

Fasen vilken toppenhelg jag haft! Började i fredags med att susa in till stan. Där shoppades det lite, subway och sen upp på Körfältet för tillfixning. Ut till Valla för vinpimpling och wii. Dängde alla på bowling, åtminstone en gång. In till stan på Marité. Kul, även om alkoholhalten var i högsta laget.

Lördag bjöd på en hel massa festligheter. Båtåkning, badminton och crocket. Badade tunna i flera timmar och mådde som en gud. Dopp i sjön, 15 kalla grader. Pratade strunt och skrattade som sällan förr. Framåt kvällning susade vi in till stan för nattamat, och jag fick mina efterlängtade chili cheese. Vid elva gav de andra upp, då jag beslutade att åka på Fröjdholmen. Kom dit lagom till stängning. Inte okej. Finns det alkolås på telefoner? 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0