Sömmarfäst.

Country. Redigt kul var det igår, och inte heller så kallt som det brukar kunna vara. Öl flödade, och alla var på gott humör. Det åts nachos och köptes hattar. Romplanering på hög nivå. Mojito - ge mig. Drack upp mina cider på vägen hem vilket resulterade i attackdäckning någonstanns mellan Ljunganbron och kraftverket. Smart tjej!

Var fram på byn på sommarfest tidigare idag. Köpte lotter och vann ett ritblock. Min otur börjar vända känner jag. Badade sen en sväng nere i bursnäs. Svalt och gött i värmen.

Nu sitter man här och undrar lite på vad man ska göra ikväll. Country igen, sommarfest eller agera chaufför här på bygda? Ska iaf slänga på lite smink så får man se vart det slutar.


Herrå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0