The joke is on me.

När jag och Elle var på bajamajan på countryn satt där en tavla av ca 15 gamla kungligheter.


Ellinor pekar och berättar exakt vad alla hette. "Det där, det är Prinsessan Victoria och där är Kung Gustav III" osv. Hon rabblar alla namnen och jag kan inte för mitt liv förstå hur hon kunde veta det. Hennes kunskaper har ju aldrig uppenbarat sig på detta vis tidigare. Jag blir nästintill förbannad och kräver att hon ska berätta hur i helsike hon kunde veta detta. Hon flinar och pekar på en liten text under tavlan där alla namn står. För en minut eller två trodde att jag hade en begåvad vän..

Kommentarer
Postat av: Erika

Att du ens kunde tro något sådant från första början...

2009-08-12 @ 09:23:25
Postat av: Ellinor

hahahahaha. Det var världens bästa lur. Ska köra samma nästa år, jag lovar att du kommer gå på det :)

2009-08-12 @ 13:54:15
URL: http://elliiicious.blogg.se/
Postat av: Emelie

Haha, love it!

2009-08-16 @ 21:22:36
URL: http://emelieharaldsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0