Tvångstankar.

Dagens i-landsproblem. Alltid när jag är inne på Facebook måste jag kolla igenom alla taggade bilder på mig själv. Just nu 146 st. Och det kan bli 10 gånger per dag ibland. Om jag inte gör detta går jag och tänker på det ända tills jag kollat igenom allihop igen. Störigt värre.

Idag har jag faktiskt lite att stå i. Laga lite lunch först och främst, nudellunch it is. Posta lite brev, ringa lite samtal och söka lite jobb. Laga pastamiddag med söös. Efter det ska jag ta en långpromenad med hunden och rensa lite i skallen.
Gillar på den.

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Och du säger att jag är konstig?!!

2009-08-11 @ 21:26:48
URL: http://elliiicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0