Black moon lovers.

Mjää. Tillbaka i vardagen.

Tillbringade några dagar i Sundsvall. Shoppade lite för min sistaste sista lön från acb. Jeans, några tröjor och "Män som hatar kvinnor" fick följa med till Turingen. Och en annan film jag fick av en Siba-snubbe. Tack du! 
Kräftkalas på tisdagen. Riktigt goda kräftor, men jeflar vad trökigt det är att skala de små rackarna. Anyhow. Hoffmaestro och vin på det. Fint. 
I onsdags besöktes folket uppe Korsta, och jag fick äntligen träffa sötaste lilla Harry. Men, vilken gosunge! Fikade mycket god svartvinbärssaft och sockerkaka. 

Gårdagen fördrevs i Svenstavik på rekryteringstjosan. Jomenhejdu vad lite acbfolk det var. Galet. Lunchade kebab med Ellet på Värds, och surrade på i flera timmar. Saknat den jäntan när hon vart ute på semester.

Nu ska jag ut och plocka vinbär. Si.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0