Bara för att jag har lite för mig och är galet otrött.

  • Namn: Sophie.
  • Pepp just nu: Julekos med Ellinör imöra.
  • Happening på gång: Min första ensamma tur på tisdag. 
  • Jag älskar: Det mesta just nu.
  • Jag hatar: Vinflaskorna man måste öppna i bistron. 
  • Snyggast just nu: Konrad som ligger och spinner bredvid.
  • Snygging denna veckan som inte är din pojk/flickvän: Dåligt med det. 
  • Om jag kunde skulle jag: Åka skidor imorgon.
  • Het person jag vill känna bättre: Christer i P3. 
  • Katter är: Äckliga. Undantag Konrad. 
  • Snällast denna vecka: Maria. 
  • Person som gör mig engagerad: Inte Arne. 
  • Nån jag stör mig på: Hon som jobbar på apoteket i Svensta. Drygpära!
  • Jag får ont i magen av/när: När jag är nervös.
  • Jag är rädd för: Att gå under i mina velningar hitochdit.
  • Främling jag vill lära känna bättre: Den übertrevliga tösen på JC. 
  • Bekant jag vill pussa på: Konrad.
  • Jag pratade senast med: Jesse James. 
  • Jag läser jämt folks internetdagböcker: Följer ca 5 bloggar dagligen. 
  • Just nu är jag: Velig och kissnödig.
  • Just nu är jag inte: Trött.
  • Dömer folk efter utseendet: Ja, alldeles för ofta.
  • Är dödligt kär? Icket.
  • Blir lätt du för stunden förälskad i okända på ex tåg?: Lustig fråga. Men nej.
  • Diggar mest: Konrad. 
  • Om jag var döende skulle jag: Dö?
  • Har hemlig passion för: Christer i P3. 
  • Är du snäll: Jag vill tro det iaf.
  • Är du fåfäng: Nope.
  • Är du blyg: Ja, ibland.
  • Är du piercad: Nej, inte längre. 
  • Är du bestämd: Inte ett dugg. 
  • Intressen: Umgås, fota, åka skidor och dricka te. 
  • Favoritdricka: Portello.
  • Vad gör du just nu: Skriver med en hand, kliar Konrad med andra. 
  • Senaste person du kramade: Karin N.
  • Senaste person du ringde: Anna.
  • Senaste person som ringde dig: Jesse James. 
  • Hur många speglar finns i det rum du är i: Ingen.
  • Saknar du någon nu: Ja.
  • Vad köpte du senast: 16 st frimärken.
  • När var du i en affär senast: 8 timmar sen.
  • Vad har du för framtidsplaner: Flytta och resa. 
  • Vad drack du senast: Vatten.
  • Har du stadigt sällskap: Nepp.
  • Vill du ha barn: Ja, nån dag. 
  • Längtar du till din nästa födelsedag: Nej.  
  • Är du sugen på något nu: Ja, en mezzaluna skulle sitta fint. 
  • Hur många hål har du i öronen: 3, men använder inte örhängen längre. 
  • Född? -87.
  • Var bor du? På Turingen för tillfället.
  • Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag? Har precis börjat dricka kaffe, men det blir inte så mycket. 
  • Hur vill du ha ditt kaffe? Med mjölk och socker.
  • Använder du hudkräm? Ja.
  • Byter du kanal under reklampauser, går du därifrån eller sitter du kvar vid tv:n? Byter kanal. 
  • Vad jobbar du med? Tågvärd.
  • Vad läste du för språk i skolan? Engelska och spanska. 
  • Har du någon gång gjort något olagligt som resulterade i att brandkåren fick rycka ut? Nej, men nära på. 
  • Äger du en diskmaskin eller diskar du för hand? Diskmaskin.
  • Är du miljövänlig? Nae va. 
  • Källsorterar du? Nej.
  • Attraheras du av män med skägg? Inte mer än utan. 
  • Brukar du torka håret med hårtork, handduk eller inte alls efter en dusch? Inte alls.
  • Var brukar du handla dina kläder? Olika.
  • Tycker du att du är snygg? Det händer.
  • Micro-pop eller poppa själv? Finns det människor som poppar själv? 
  • Fredrik Lindström, Henrik Schyffert eller Kristian Luuk? Schyffert såklart.
  • Vad ska man göra i en dusch? Tvätta kläder?
  • Är du bra på att laga mat? Nja, hyffsad.
  • Har du några fobier? Fobi och fobi. Men klarar inte av ljudet som uppstår när man gräver i frysen. Huga!
  • Har du några tvångstankar? Inte direkt.
  • Tycker du att du har fin dialekt? Nja. 
  • Hångel? Kan vara trevligt.
  • Var du med i barnens trafikklubb när du var liten? Tror det.
  • Vilken har varit den bästa julkalendern genom tiderna? Mysteriet på Greveholm. 
  • Brukar du baka? Nä.
  • Röstade du i det senaste valet? Ja.
  • Är du nöjd med ditt liv som det är nu? Yes, det är jag. Det enda som saknas är boendebiten.
  • När åt du senast: Vid sexsnåret.
  • Vilken låt lyssnade du senast på: Lars Winnerbäck - Kom änglar.
  • Har du sovit i din egen säng inatt: Nej, Comforthotel Sthlm.
  • Har någon annan sovit i din säng inatt: Konrad.
  • Vad tycker du är fint? Mycket snö.  
  • Vad tycker du är äckligt? Karlar som tror att dom kan säga vad dom vill och följa efter en. Usch!
  • Vem fick du senast sms från: Emelie.
  • Har du pengar på mobilen: Abonnemang.
  • Dödshjälp? För.  
  • Favoritblomma?:  Förgätmigej. 
  • Om du fick vara en kändis för en dag, vem skulle du vilja vara? Bill Gates.
  • Favoritfärg? Grön.
  • Vad är det mest galna du har gjort i ditt liv this far? Don´t get me started.
  • Slutord? Mission complete, jag är trött.

  • Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0