Det är över nu.

Utbildningen är over, finito och schlutt! Haft det galet bra med underbart fina människor. ♥ Inte ofta man kommer in i en grupp och känner att man klickar med varenda kotte. Det är fasen nästan så man funderar på att flytta till stinktown. Nåja, time will tell!



Har dock inte kommit på vem det var som kasta/klippte/moona än? WELLoWELL.




Julbord på Hov ikväll, ska bli riktigt trevligt att träffa några av mina framtida kollegor. Erika och Mattias är fina människor och lånar ut soffan till bostadslösa jag. Hatten av för er! Imorgon åker jag min första övningstur till Sundsvall. Förbaskat roligt ska det bli!


Slänger på ett kol, dansar loss till Ledin och beger mig inom kort. Adios amigos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0