Hejhej, hemskt mycket hej.

Hejhåhejhå. Sundsvall för hela slanten igår och idag. Hängt en del med Östlund, slarvat bort nyköpta vantar och kollat på musikhjälpen flera timmar. Mjo, det är väl det enda nämnvärda som hänt.

Fick jobba ända till Suc i söndags, och det var så jäkla roligt och det gick verkligen som en dans! Jag tror att jag kommer trivas superbra på det nya jobbet. Bara jag kan bestämma mig hur jag ska göra med en liten detalj. Eller ja, en rätt stor detalj faktiskt. Ibland hatar jag att jag är så förbaskat velig. Oftast tycker jag om den egenskapen, men inte när det gäller såna här stora beslut. Hursomhaver. Imorgon jobbar jag 16.48 ner till Stockholm, överliggning och tillbaka 07.28. Ska bli riktigt skoj med en längre tur som inte avslutas så fort man blivit lite varm i kläderna.

Fressten, är det bara jag i den här världen som inte känner någon som helst julstämning? Jag tror faktiskt jag hoppar över julen i år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0