Ohye.

It´s party time and not one minute we can loose. Njaa, inte riktigt. Men jag och Whigfield har haft packningsparty, och jag gillar det. Många Svenstaminnen som flashar när man hör den här gamla dängan, s´good.



Funderar på att byta bloggnamn. Något i stil med; Soph - livet i en kappsäck. Bara den här veckan har jag packat om väskan 4 gånger. Och det hör inte till ovanligheterna. Men jag gillar att vara spontan, att sällan planera och ta livet lite som det kommer. Det är min melodi. Tror därför att nya jobbet passar mig bra. Att inte kunna planera långt i förväg.

Och på tal om jobbet så har jag en fundering uppe i skallen som jag inte riktigt bestämt mig för hur jag ska tackla. Nåja, det löser sig säkert på bästa vis. Långdag i Storlien imorgon, vilket innebär att jag måste upp vid 04.00, åka 13 mil för att sedan åka pass upp till Storlien och vara där i cirkus 8 timmar. Åker sedan vidare till Sundsvall tror jag bestämt, har några ting att styra upp.


Viva la kappsäck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0