2 to go.

2 arbetsdagar kvar innan man är en fri människa.. Detta ser jag inte fram emot för fem öre dessvärre. Visst, är säkert gött i en vecka eller två, men sen då? Ska man bli en sån där människa som slaviskt följer "Days of our lives"? Blir man osocial och folkilsk när man mest bara går hemma? Kommer jag att äta ihjäl mig? Är livrädd att jag kommer bli en lat och bitter jävel.. Nåväl.

Skidade igår med, och känner att det är en motionssport jag skulle vilja hålla på med. Tur att man kommer på det nu, när vintern är slut om nån månad. Jaja, härligt är det iaf, och Zilva verkar gilla det med! Tänkte ut idag med, men jisses vad mycket snö!

Imorgon ska jag och Fruktsalladen göra tårta till skiftet, och jag kommer säkert börja lipa. Fy.

Kommentarer
Postat av: Ida Svensson

faan jack sprang ju ifrån zilva som skit han :D:D haha!

2009-02-27 @ 22:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0