Bland lysmaskar och direktörer.

Då mellanslagstangenten är väldigt osammarbetsvillig har jag ingen egentlig lust att blöögga. Man får gå tillbaka hela tiden och slå ned tangenthelvetet.

However. Dagarna flyter på, och nu är det mindre än 3 veckor tills man lämnar stället som varit som ett andra hem i över 2 år. Vemodigt, känns det. Lite skönt, lite jobbigt. Eller mest jobbigt. Arbetsmarknaden är tuff nu minsann. Och gå arbetslös på Turingen är inte något jag ser fram emot faktiskt.


Men jeflar, jag måste platta håret innan jöbbet, heipa.

Kommentarer
Postat av: Mamma Di

Du måste ta och uppdatera lite nu!!!

2009-02-23 @ 16:11:56
Postat av: Elles mamma

Jag ändrade faktiskt till Elles mamma men min dator är lite lustig ibland men Din mamma kanske oxå vill att Du uppdaterar!!!

2009-02-23 @ 16:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0