Burr.

Kallt är det minsann här på Turingen. Imorse var det 25 grader, huva! Nu är det dock bara 19.

Idag har det körts in massa ved, hela 13 lass blev det till slut. Jaa, jag måste få skryta lite om hur duktig jag är, eller iaf kände mig..

Imorgon blir det staden med Ellet och förhoppningsvis Göret, ska bli riktigt skoj det! Blir så långt emellan man far in till stan, mycket nöje. Inhandlas ska hörlurar, lite smink och förhoppningsvis massa kläder. Hoppas det finns mycket fint, känner mig rik och slösaktig ;)

Duschen neu.

Kommentarer
Postat av: Cristin

Hejsan!

Vilken fin blogg!

Prenumerera på varandra på bloglovin?

Om du vill det kan du skriva en kommentar till mig och skriva att du lagt till mig så lägger jag till dig så fort jag ser det! =)

Behöver också ett mascara tips, så lämna gärna en kommentar i det inlägget också! =)

Ha det bra!

2009-02-05 @ 20:24:27
URL: http://ccristin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0