Fat tuesday.

I know, jag är sämst på det här. Att få till ett jämnt flöde verkar som en hopplös sak. Det går liksom inte..
However.

Tyringsbarty i helgen. Trevligt värre om jag får tycka. Guitar Hero, dansmatta samt singstar. Ingen dålig kombination. Dock var agent 007 på krigsstigen och dödade de flesta, mig sköt hon så jag föll från en stol den rackarn! Några kräks, några däckningar samt ett djupt samtal om smink och ideal senare beslutade de sista tappra att det var dags att tillkalla John. Nästa gång hoppas vi på fler glada själar som är villiga att utveckla detta med teman.
Trodde att min kamera var trasig, men det är den icket, och det är bra skit. Dessvärre knappt några kort sen i lördags. Bjuppar på en Görel i snebena och slips:




Bakishäng med pizza, körv och Djävulen bär prada, fiint!



Nu på förmiddagen har jag och Zilva varit ut en tur på isen. Testat hennes nya sele, och den funkade jättebra! Trodde att hon skulle dra åt sidorna eller inte vilja dra, men jag är glatt överraskad. Hon drog riktigt fort ibland, och hon verkade tycka det var roligt. Så imorgon blir det en till tur!

4 dagar kvar på jöbbet nu.

Kommentarer
Postat av: nellsson

Hej! Hur har du det? För mig går det jättebra. Tänkte bara att man skulle skriva en rad för att höra hur du mår. Hälsa alla där hemma. Puss!

2009-02-24 @ 20:48:31
URL: http://nixxi.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jamen tur man såg nykter och glad ut. Tror jag får ta och andvända mig älgstudsaren snart....på mig själv!!!

2009-02-25 @ 19:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0