Turingshäng.

Nu har jag arbetat min sista dag på Acb. Några tårar blev det, och vemodigt var det när man städade ur skåpet. Men överlag känns det helt okej. Jag och Anna bakade fina (?) tårtor som blev mycket uppskattat! När klockan närmade sig hemfärd var det nästan som man inte ville åka. Men ska in till staua och bowla med skiftet ikväll, så får träffa allihopa ändå. Ellinoret ska chaufföra åt mig, hon är snäll den kvinnan! Förövrigt ligger hon och rävsover i min säng just nu. Kan dock behövas då natten kan bli lång.

Gårdagskvällen var mycket trevlig! Ellet kom strax efter mig runt 23 snåret. Lite vin, mer surr, mest skratt. Jesse James var också med på ett hörn, och det razzades. Alan Jackson och Larz Kristerz avslutade kvällen.


Idag blir en bra dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0