Gott nytt.

Ett tag sen man skrev nu, men har helt enkelt njutit av ledigheten, jul och nyår. Inte vill man blogga då heller!

Julafton var riktigt mysig! Var i Klövsjö hos Leif och Görlin. 14 stycken var vi. Massa god mat, finfina klappar och massa spelande - wii och "Med Andra Ord." Mao är definitivt det roligaste sällskapsspelet jag någonsin spelat!
Juldagen började hos pappa, och sedan skalet. Riktigt roligt, dansade en hel del, tjötade med folk, knäppte kort på kräks mm. På vägen hem upptäckte jag att min plånbok var stulen. Snorungar som inte vet skillnaden på mitt och ditt, förbannad man blir!
Mellandagarna har det inte gjorts många knop, mest softat runt i långkallingar och mystofflor och ätit choklad - som det ska vara med andra ord. Nyår uppe i Bryngel. Lugnt och trevligt, god mat och gott sällskap! Tomten utanför fönstret var dock riktigt creapy!

Mitt nyårslöfte i år är att bli mindre klantig. På 8 dagar har jag pajat 2 vinglas, 2 vanliga samt en skål. Utöver detta har jag spillt en massa utan att förstöra. Jens tycker jag ska köpa såna här plastmuggar som barna har. Jag börjar tro att han har en poäng.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0