Nog är det så.

Efter att ha tjurat på i en timme och verkligen försökt somna, ser jag mig besegrad. Kan nog inte slappna av riktigt utan tv vid sängen, då det blivit en dum ovana. Alldeles för mycket tankar i huvet för att kunna slappna av, jaa, det är tuffa tider nu. Och de senaste veckorna har jag vart en riktig surpuppa, snäst åt folk och varit allmänt nere. Slut på det nu, sådetså!

Annars går jag och väntar på lön, som förhoppningsvis kommer imorgon. Köpte en ny mobil för mina sista slantar i tron om att få lön i fredags, men icke sa nicke.

Har sen sist jag skrev:
Demolerat pärlan en aning genom att köra in i ett räcke. 1-0 till mig.
Dansat pimpeldansen på Symphony.
Bekännt alla mina synder för en konstapel från Uppsala.
Tappat 6 lådor öl i rulltrappan på centralstationen i Sthlm.
Tjatat till mig ett visitkort av en VD i hopp om att få jobb på ett dataföretag.
Varit vaken 38 timmar i sträck.


Min mami fyller jämnt idag, jättejämnt faktiskt. Så i helgen väntas kalas med schläkta, rooowligt!



Nejdujeflar, nu blir det en fyra för tre minsann!

Kommentarer
Postat av: Britt-Louise

Kul att Du uppdaterar lite!

Hälsa mamma och gratulera!

2009-01-28 @ 07:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0