Plump och Hollywood.

Igår lirades det plump och hollywood i Fååker. Väldans trevligt, även om det inte alls gick min väg. Länge sen man spelade hollywood nu, riktigt roligt kortspel det. Mer av den varan tack!

Trots den bitande kylan startade pärlan idag, blev så lycklig att hon tom fick en puss! När jag sen hade åkt några hundra meter kom ett ljud som jag aldrig hört förr, ett högt och pipande ljud som inte var av denna värld! Stannade, och då blev det tyst.. Knepigt som fan..

Welloweell. Ska upp om 5 timmar för att jobba, jippi som fan. Efter nästan 2 veckors ledighet ska det bli skönt att få rutin på dagarna igen. Dock är det rövigt att starta med förmiddag - det värsta tänkbara! Men å andra sidan, snart har man ju semester på obestämd tid. Jag blir så lat när jag inte har några måsten vilket resulterar i att jag sover 10-11 timmar per dag. Icke bra.

Håller på att lyssna in mig på The Killers nya skiva. Det verkar lovande so far.

Förresten kan vi lägga till en julängel till listan på förstörda saker här i jul. Men den var rätt ful, så inte gråter jag över det.


"I`m on my knees, looking for the answer."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0