Tron kissing du lyc.

Rubriken kan ni ju fundera på. Men franska har vi konstaterat att det är, och att min hitills dolda talang plötsligt visat sig. Trött kan man vara, ett som är säkert.

På jobbet idag sorterades det sidor, då en maskin var sönder. Skulle då säga kontrollant, men istället blev det kontrollerare och kontrollantör innan jag kom på rätta ordet. Hur var det med svenskan egentligen fröken Halvarsson?

Var übernära att försova mig imorse, men vaknade på sista snoozen. Tur, då jag lyckades med bedriften redan igår. Min sömn är verkligen inte som den ska. Trött när jag inte ska sova, klarvaken när jag ska. Känns rätt uttjatat detta ämne från min sida, men på förmiddagsveckorna får ni helt enkelt stå ut med det.


Nepp, nu blir det tefika med skruttarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0