Solen, var är du?

Varje morgon ställer jag klockan på halv 9, kollar vad det är för väder och bestämmer därefter om jag ska ligga kvar eller inte. Ni kan ju gissa att man oftast ligger kvar en stund. Motivation och ork = noll när det är sånt här pissväder dag ut och dag in. Med min otur lär det väl bli kanonväder lagom tills man ska börja jobba.

Sjuk har jag gått och blivit också efter kvällen i Ånge. Men är på bättringsvägen nu iaf. Blir galen på att bara sitta inne! Hade liksom fått in rutinen med att springa, promenera eller cykla mest varje dag. Nu känns det bara jobbigt att komma igång igen. Men ikväll blir det rundturen på cykel vare sig jag är sjuk eller inte. Beach 09 - bring it on!

Mamma ringde igår och frågade om jag ville följa med till Göteborg på söndagkväll. Gärna svarade jag. Gött att komma bort lite! Men hade alldeles glömt bort att man börjar jobba då. Wellwell, kommer väl fler tillfällen antar jag.


Herrå!

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Det sa jag i helgen faktiskt. Men om fröken inte minns det så ska jag köra min mor till tåget :)

2009-06-11 @ 00:12:11
URL: http://elliiicious.blogg.se/
Postat av: Ida

Fan va synd att du inte kunde åka ner nu, då hade vi kunna setts jue! :)

2009-06-11 @ 10:09:42
URL: http://iidaa87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0