Arbets- och rastlös.

Igår var vi in till staden för att dona med arbetsförmedling och a-kassa. Gick inte helt smärtfritt då vi sprang på stan i väntan på att det skulle bli våra nummer, och missade förstås alla 3 numren. High five! Men fick smita emellan som tur var. Shoppade lite myskläder (viktiga saker när man är arbetslös) samt lite bebbkläder till Mathilda. Ska troligtvis dit och fika en sväng nästa vecka, myys! Schminkää och en shaker fick också följa med hem.

När vi skulle hem gick det mindre bra. 200 meter innan infarten till Torvalla skrek Ellinoret till och sen small det till utav bara den! En älg hade just hoppat över mitträcket på E14 och huvudet hans smashade mot rutan som det blev en hel del sprickor i. Otäckt som fan, tur det gick bra.  

Idag var jag och Annie till Ånge och besiktigade volvon samt släpvagn. Vagnen gick det bra med, mindre bra med bilen.. Eftermiddagen har bedrivits med att sminka mig. Inte ska jag någonstanns, men i brist på annat att göra blev det så.

Nyss kom mamma hem, den jefveln är brun som en pepparkaka efter 2 veckor i Brazil. Vi har lilla julafton, och jag har fått bikini, flipflops, smycken och 70-tals brallor att ha på ett kalas jag ska på i april. Mucho bravo! Nu ska här kramas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0