Streamless.

Här klättras det på väggarna för fullt, emellan mina tupplurer dvs. Är helt slut hela dagarna, fattar inte vad det är med mig. Jesse James har iaf beställt Chi San, får hoppas att det funkar lite. Orkar inte vara såhär trött  hela dagarna, hur länge jag än sover.. Återkommer hur det funkar.

Idag tog jag mig upp efter 10 snoozningar, runt 11 snåret (jaa, ni hör ju!). Tog en tur med Zilva på sjön, och en sväng in i skogen. Tur att det inte blåste storm på hemvägen, och självklart motvind! Zilva den rackarn var lika slut som jag när vi kom hem. Slängde i mig lite lunch, sen följde 40 minuters vedkörning. Jaa, jag känner mig duktig idag! Allt detta tror Jesse James hänger ihop med att det var strömavbrott mellan 10-14. Jag tror han har en poäng, eller iaf en halv en.


Nu ska jag se klart Sex Drive, bara åttonde gången jag försöker se klart den.



Den här bilden togs på fryshusets toalett innan Volbeat. Jag finner detta roande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0