To Jutta.

Efter enträgna påtryckningar av Jutta & company är det nog dags för en liten update.

I torsdags bar det av redan 06.40 från Turingen. Tåg från Ånge till Sundsvall för nån timmes strosande och fika på Charm. Väl i Stockholm åkte vi ut till Hägersten för att lämna väskor och lite fix. Vidare till Fryshuset där det inhandlades varsin tröja och en öl till mig. Förbandet Accidents föll varken mig eller Mira i smaken trots rockabillylooken.
Sen kom dom! Bästaste Volbeat äntrade scenen, och sällan har jag känt mig så exalterad! Helt jävla underbart var det, aldrig hade jag ens kunnat fantisera att dom var så bra även live! Dom körde bara bra låtar, och efter 95 fantastiska minuter var jag och Mira helt saliga.. Säger bara Peace and Love, nån som hänger med? Elle? Göran? Emelie? Lätt.
Härliga dagar i huvudstaden med shopping, fika och mys. Hemfärd i lördags.



Styrdans i Rätan i lördags. Trevligt trots mycket liten uppslutning.


Idag har jag äntligen, efter sisådär 4 månader, fått upp hyllorna i garderoberna. Eller ja, nästan alla. Nu är iaf en del av kläderna på plats där de ska vara - sgoood!


Före, kaos.


Efter.

Härligt att man nu kan gå till sängen utan att behöva imitera Erica Johansson!

Kommentarer
Postat av: mira

2009-03-11 @ 01:52:20
URL: http://perhede.blogg.se/
Postat av: mira

..kankse bra om själva kommentaren kommer med oxå.. skulle bara säga det att bilden på dej i volbeat-tröjan har jag en typ likadan.. standard-posen lr? =P

2009-03-11 @ 01:54:16
URL: http://perhede.blogg.se/
Postat av: Britt-Louise

Kul med lite update!

2009-03-11 @ 08:01:44
Postat av: Anonym

Skönt att få ordning i rummet såg bra ut

Puss o Kram Mor

2009-03-15 @ 16:06:58
Postat av: E

JAG SKA ME PÅ PEACE AND LOVE!

2009-03-25 @ 17:51:21
URL: http://emeliinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0