Loco.

Helgen är till ända, ännu en gång. Lugn och härlig helg som bjudit på en hel massa härligheter såsom solhäng och middag med Lövdahlingen, razz med Jesse James, gosande med lilla Tyra och Valter, U2-planering, en finfin skotertur och chaufförande till Klövet. På Katrina fanns en hel hög gamla godingar och roligt var det den korta timmen man var där. Dock fick jag höra saker som gjorde mig både ledsen, besviken och lite arg. Men sånt är livet och jag låter det inte slå ner mig igen.

Helgens roligaste är helt klart Görel, glädjespridare på hög nivå!


Sovasovasovasängsängsäng.


Kommentarer
Postat av: Cheerstin

Men jisses, she´s alive!

2009-03-16 @ 07:32:37
Postat av: Mirry

Nominera din snygga blogg till Veckans Blogg!



Läs mer på www.arntyochmirry.se

2009-03-17 @ 13:01:58
URL: http://www.arntyochmirry.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0