Nybäddat, nerbäddad.

Inte mycket nytt att förtälja. Jag håller på att bli en bitter jävel dock. Iaf när jag är ensam, vilket är större delen av dagarna. När sen herrskapet kommer hem blir det mycket pladder och skratt för att kompensera resten av dagen. Men det känns faktiskt som det håller på att vända nu, det här med jobbiten. Inte för att jag har något direkt på gång, men för att man inte orkat bry sig så mycket. Nu har jag engagerat mig mer, och ännu mer kommer det bli.

Imorgon tidigt blir det Åre. Underbart ska det bli att träffa Kaascha. Alldeles för länge sen! På dagen blir det jobbkik och på kvällen skaka rompa. I like.


Förövrigt hade jag en mycket förträfflig lördagsafton i Klövet med fina människor. Skalet mot natta, och där dansades det mest hela tiden. Har aldrig gått så dåligt att dansa någonsin, men roligt hade jag ändå! Försökte också skaffa jobb bland diverse slipsnissar utan resultat. Fast jag skröt om hur duktig jag är på att koka kaffe, och om Ellinors tillgångar. Jag förstår fortfarande inte hur dom kunde nobba oss.


Helgens citat:

"Ge mig en diskborste, det klias i röven!"

Kommentarer
Postat av: Elinor

Det där med diskborsten minns jag fan inte, men jag lovar. Sen vi pratade om det där med rövklining så har det kliat säkert 300% oftare än vad det brukar, skitapa! Måste styra upp en date snart, börjar få abstinens!

2009-03-28 @ 11:22:19
URL: http://elliiicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0