Är det inte det ena, så är det det andra.

Igår haglade det, idag blåser det som fasen. Trött blir man. Mest trött blir nog Jesse James, då krattningen uteblir när jag inte får finväre! Igår krattade jag dock en stund, utan handskar. Mindre smart då en skinnbit lossnade från min stackars tumme, och nu är jag ju totalt handikappad och kan då verkligen inte kratta några löv!

Små stjärnorna igår på folkets hus. Fina och duktiga var dom alla barna! Lotteri på det, men inte vann man något heller. Har aldrig vunnit på något lotteri tror jag, även fast jag köper lotter till förbannelse. Men Ytterturingsfolk, dom vinner flera gånger om dom!

Va sen ut och sprang en sväng, kändes riktigt bra. Sprang 3 kilometer utan att stanna, vilket är bra för att vara mig. Gick sedan 2 km, och sprang sedan sista hem. Konditionen börjar sakta men säkert komma tillbaka, and I love it! Ingen träningsvärk idag heller, fint!

Söker jobb till höger och vänster gör jag, men hela tiden får jag mail i stil med: "Vi tackar för din ansökan, men väljer att gå vidare med andra sökande." Blir snart gälen på det här alltså.


Nu är det 18,3 grader här inne, kan vara så att det är dags att tända upp..



Hardcore i Åre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0