Einochto.



Denna söta varelse träffade jag i stan i helgen. Sicken sötnos va? Jag och Elle var där och härjade hela helgen, och det var mestadels roligt. Förutom då vi bara gick framochtillbaka och letade people. Och då jag fick vänta 20 minuter på 2 drinkar. Annars var det riktigt fun!

Hängt en hel del med Elle, Erika och lille Leon de senaste dagarna. Inte dåligt minsann! Dock är jag fortfarande besviken på Ellinor då hon lovade att jag skulle få se älg igår. Nej, 2 rådjur var det enda vi såg. Wellwell, bättre lycka nästa gång.

Har ringt till a-kassan nu i en timme, men kommer inte fram. Just nu är det tydligen många som ringer säger dom. Inte konstigt säger jag när det bara är strul med dom!


Om en timme åker jag till Stockholm, så det är väl dags att lägga på ett kol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0