På tiden?

Jo, man kan väl tycka att det är på tiden det här.. Men vet som aldrig vad man ska skriva längre då man mest bara går hemma och drar fötterna efter sig. Nåväl, vi gör ett försök.

Vi börjar väl med forum. Sjukt rolig helg, kanske det bästa forumet ever? Jag tror det. Fina flickor och en Görel hade en riktig Kingstuga på terassen, med en Kingbalkong med bästa solläge! Där hängdes det en hel del, med vinpimpling och solning på agendan. Fint som snus! Rockade med våra gitarrer på afterskin - som iofs var lite overcrowded. Blir lite för mycket när det är så inihelskotta mycket folk att man knappt kan röra sig. Hade också riktigt skoj på kvällarna inne på hotellet. Sköna människor, skön musik och perfekt stämning - I like. That´s that.



svennebanansvennebanansvennebanan.

Annars då? Inget jobb i sikte än, men väntar på svar från några.. A-kassan strular såklart, men nu ska det nog vara fixat. Fast man lär väl få vänta några veckor på det kan jag tro. Vill som inte använda mina semesterpengar, då jag vill spara dom till hösten.

Dräller hemma gör jag mest hela dagarna. Har iofs fått tummen ur och börjat träna lite, vilket känns otroligt bra! Dock har jag en killerträningsvärk i magen som inte vill ge med sig. 2 kg har jag gått ner på en vecka, bravo mig!


hejpåenstund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0