Parapapapapa.

Inte så mycket nytt som hänt senaste veckan. Var i stan förra helgen och härjade lite, det var kewl! Sökt några jobb har jag, men inget svar än. Skit samma.

Kommit igång ordentligt med träningen, s´goood. Faktum är att jag är lite less på att jag inte kan träna mer, för man ska väl inte träna samma muskler 2 dagar i rad? Wellwell, blir gymmet en sväng ikväll och kör lite överkropp. Haha, visst låter det bra?

Jag vill ha sommar. Jag vill åka till Gotland och kolla på raukar. Jag vill åka på kryssning och sjunga Kalle Teodor på karaoke. Jag vill grilla och lyssna på Tomas Ledin. Jag vill åka på Peace and Love med mc, alternativt moppe. Jag vill spela volleyboll. Jag vill äta mjukglass på Gröna Lund. Jag vill sola och äta massor av frukt. Jag vill promenera på stranden med flipflops. Jag vill åka till Göteborg - Brännö och äta varm lax. Jag vill åka båt och bada. Jag vill åka till Rom och hälsa på Giulia. Åh, ge mig sommar nu, senast imorgon! Hänger du med? Jag hänger med.



Gemig!

Kommentarer
Postat av: Mira

du måste ju komma t sundsvall i sommar oxå! mysa me mej o bebis! =)

2009-05-14 @ 21:03:35
URL: http://perhede.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0