Tack power tower, tack.

Igår var vi och solade i en sån jäkla tub, som man bara behöver stå i i några minuter för att få färg. Effektivt, men ack så det kändes. Ännu roligare när man vaknar och inser att en liten oinbjuden gäst invaderat min överläpp. Power tower är inget för mig.

Har varit i staden sen i tisdags och glassat på lite. Jag gillar den här staden skarpt i sommartid. Mindre vintertid. Och denna studentstämning gör ju inte heller saken sämre. Jag vill också ta studenten igen. Damn vilken oslagbar lycka den där dagen innefattade! You lucky bastards..

Just de, jag va ju till Sthlm förra veckan. Trevligt att tjöta lite med Kajsa. Utgång blev det också, men yayks vad mycket skumt folk det finns i den där staden. Va på jobbintervju, men insåg rätt snabbt att det inte var något för mig. Själva jobbet skulle jag inte tacka nej till, men att flytta till Sthlm för ett jobb som jag bara vill ha i sommar som dessutom bara är typ halvtid kändes inte så lockande.. Nej, inget Stockholm för mig just nu.
Ska däremot jobba 3 veckor på ACB i juni. Känns kul att få jobba lite, och skiftet var inte pjåkigt förutom några personer. Ännu bättre att jag och Elle kan samåka! Sen ska jag förhoppningsvis jobba 10 dagar på stråket.

Nepp, nu ska jag ta och packa ihop lite. Ciao.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh, jag önskar jag också fick ta studenten.

Men vänta nu, det ska jag ju ;)

2009-05-29 @ 10:59:05
URL: http://emelieharaldsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0