Right next to the right one.

Bra skit hela tiden. Kryss med alla trevligheter det innebär. Och jag tror banne mig att denna kryss var den bästa ever! Jag är fan kär i den där båtjäveln! 3 trevliga uppdrag, vilket gjorde trippen mycket bättre (och lite groggigare). Häng med världens bästa trubadur, med sveriges coolaste coverband och med de roligaste bartendrarna. Vi har träffat Barba-papa, Mumin och Lilla My, akrobater, maskinister och fransoser. Galet trevliga var de, hela högen!

Forum coming up, vilket just i detta nu inte känns som man orkar med, men som jag vet kommer bli fantastiskt när man väl står där med en räzz i näven! Ge mig en bastu, lite Ledin och en jäger så ska vi se på fasen!

Men trumfkortet är ändå att jag har fått anställning på Statens Järnvägar. Utbildningen kommer vara 3 veckor i Sundsvall, sen är det jobba som gäller! Jag ser framemot det som fasen! Boendebiten verkar också mirakulöst lösa sig. Ska faktiskt bli trääävligt att flytta in till Östersund igen.

Jag-måste-ringa-Carina har varit här i afton på middag. Brunbränd och lycklig fick vi höra om hennes strapatser från Down Under. Härlig chillout-musik tog hon med. Damien Leith. Det är kärlek vid första strofen.



Ungefär så här glad känner jag mig just nu.


Kommentarer
Postat av: Birtt--Louise

Grattis till jobbet får man väl säga!!!!

2009-11-04 @ 12:36:22
Postat av: Erika

Hur har det löst sig med boendet då? :)

2009-11-04 @ 15:12:49
Postat av: Ingela

Efter regn kommer solsken säger man väl. Men vart sjutton har du flyttat? Till Sahara!?



(Med andra ord är jag avundsjuk som ett troll utan potatisnäsa.)

2009-11-04 @ 20:00:46
Postat av: Mira & Harry

va kul! vad är det du ska göra på sj då?

2009-11-05 @ 18:19:27
URL: http://perhede.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0