Svin på forum?

Jo, svina lite ska vi göra. Det hör liksom till på forum. Men tanken slog mig nyss att det kommer vara tusentals människor där. Tusentals människor som kommer kramas till Jannez, Streaplers m.fl och blanda svett och lort med varandra. Tänk då om en har svininfluensa av alla dessa tusentals dansanta människor. Och denna person dansar med 15 personer på en kväll, och alla dessa dansar med 15 personer. And so on. Och för att inte tala om alla människor som kommer ligga sig till svinsjukan. Hela jäkla skalet kommer bli en enda stor smitthärd!

Mig kommer ni kunna finna i pianobaren, ensam och isolerad under ett bord, med en handdesinfektionflaska i högsta hugg.



Kommentarer
Postat av: Britt-Louise,

Bra förslag, ta Elle med dig!!!!!

2009-11-05 @ 10:17:42
Postat av: Ingela

Bara för att spä på paranioan lite så vill jag vara meddela att jag hade feber när jag kom hem igår. Och idag. Lägg till lite hosta också.

2009-11-09 @ 14:22:54
Postat av: mira

Okej, va nice! Ja, det tycker jag att vi ska göra. Onsdag eller torsdag kanske?

2009-11-10 @ 07:12:56
URL: http://perhede.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0